|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 3:49 am
Nu har vi sådan här tävling igen!
Klä mig!
Första pris: 5k Andra pris: 3k Tredje pris: 1k
Ni får inte byta hud, hår eller ögon annat än med items.
Jag gillar kombon mitt originalhår + Bunny Luv + Glasses *tips* Jag gillar inte naket, sexigt eller bröst *tips*
Gör så många ni vill! Lägg in listan på vad ni har använt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 3:51 am
Jag får bestämma slutdatum senare.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 8:30 am
Items: Winged Anklets 1,900,000 Gold Magical Girl's Pink Uniform 64,650 Gold GO Player 7,772 Gold White Bun-Bun Plushie 23,400 Gold KoNfUzEd PiNk PaNtZ 850 Gold G-Team Ranger Pink Chestplate 4,200 Gold Angelic Manner 171,188 Gold Bunny Luv 4,000 Gold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 12:08 pm
Aww vad söt! Men kan jag ha sådana där ögon? Åh det är Angelic Manner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 2:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 12:06 pm
Mikusagi Aww vad söt! Men kan jag ha sådana där ögon? Åh det är Angelic Manner. Ja, det är ju iof att ändra ögonen kanske, men om du inte gillar dom så kan du ju ta bort dom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 12:49 pm
snelhest Mikusagi Aww vad söt! Men kan jag ha sådana där ögon? Åh det är Angelic Manner. Ja, det är ju iof att ändra ögonen kanske, men om du inte gillar dom så kan du ju ta bort dom.
Var i mitt meddelande anade du ett ogillande av ögonen? Jag visste bara inte att jag kunde ha så. Många items FTW xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 10:23 am
Alltså njae... jag har lite svårt för den där kronan, den har så tydliga konturer, och glasögonen passar inte. Det var väl inget som passade ihop, egentligen. Plus att jag har nakna axlar gonk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 9:10 am
Mikusagi snelhest Mikusagi Aww vad söt! Men kan jag ha sådana där ögon? Åh det är Angelic Manner. Ja, det är ju iof att ändra ögonen kanske, men om du inte gillar dom så kan du ju ta bort dom.
Var i mitt meddelande anade du ett ogillande av ögonen? Jag visste bara inte att jag kunde ha så. Många items FTW xd Nej, märkte först efteråt att du skrev i din första post att du inte ville att man skulle ändra på ögonen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 1:29 pm
Mikusagi Alltså njae... jag har lite svårt för den där kronan, den har så tydliga konturer, och glasögonen passar inte. Det var väl inget som passade ihop, egentligen. Plus att jag har nakna axlar gonk O_o Jag trodde att du gillade att ha klänningar. Och nakna axlar har inget med något sexuellt naket att göra. Nåja...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 4:16 pm
Hår, ögon och hud får ändras med items, vilket du har gjort snelhest 3nodding
Hardrock: På Gaia har jag väl inget emot klänningar men det är inte så att jag gillar alla utstyrslar bara för att de innehåller en klänning. Naket gillar jag inte oavsett om det är "sexuellt" eller inte. Försök igen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 19, 2009 1:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 20, 2009 9:14 am
Hardrock_Cafe question Jag gillar den förutom: öronen, de ser hemska ut, och att du blandar rosa med rött vilket är ett stort no-no för mig. Men annars var den fin!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 22, 2009 1:16 pm
Ja a**å det kunde jag fatta med öronen, och jag visste inte om jag skulle ta svart eller guld rosett så det blev rosa. Var sista försöket för mig xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|