|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 9:30 am
GOD MORGON TILL ALLA ER SOM RÅKAR LÄSA DETTA! biggrin
EFTER ATT HA SETT ATT GUILDET ÄR GANSKA DÖTT TÄNKTE JAG ATT DET KANSKE VAR FRITT FRAM FÖR MIG ATT GÖRA LITE, SÅ JAG TÄNKTE FRÅGA OM DET FINNS NÅGON SOM KANSKE VILL DELA MED SIG AV SINA ROLIGASTE "MESSAGE IN A BOTTLE". 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 2:37 am
Alltså i början använde jag flaskposten och ställde olika frågor men sedan började folk svara som om de vore n00bs (var de säkert också). "dunno lol" typ. Alltså, om du inte har en aning om vad frågan handlar om eller om du inte har ett vettigt svar, så skicka den vidare!
Nu går jag nästan aldrig till mitt akvarium.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 7:38 am
Mikusagi Alltså i början använde jag flaskposten och ställde olika frågor men sedan började folk svara som om de vore n00bs (var de säkert också). "dunno lol" typ. Alltså, om du inte har en aning om vad frågan handlar om eller om du inte har ett vettigt svar, så skicka den vidare!
Nu går jag nästan aldrig till mitt akvarium. DET ÄR TYVÄRR MYCKET SANT... sad MEN, IBLAND KAN MAN STÖTA PÅ EN FRÅGA SOM INTE VERKAR VARA SKRIVEN AV EN MYCKET SMART APA.
SOM TILL EXEMPEL, "Which Disney movie is your favourite?" . TILL DEN FRÅGAN SVARADE JAG "Perhaps the one about the toys... You know, when they have dinosaurs and dolls and cowboys and potatoes and junk. I also think they kill the kid next door... Aladin! That's the name! biggrin " .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 9:20 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderBrukar nästan aldrig svara, men skickar ut sånna exempelgrejjer, så jag förväntar mig inte så mycket av dem. Det är 250 guld till mig iaf!
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 5:21 am
Tebasile ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderBrukar nästan aldrig svara, men skickar ut sånna exempelgrejjer, så jag förväntar mig inte så mycket av dem. Det är 250 guld till mig iaf!
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare... MEN, HAR DU ALDRIG FÅTT ETT ROLIGT SVAR? neutral
FOLK PÅ GAIA ÄR HÄMSKA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 1:36 pm
VADDÅ 250 GULD? Får en så mycket? xd Haha jag skall börja med akvarium igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|