|
|
Entertain me pl0x? |
Nuuuuuu |
|
30% |
[ 3 ] |
Okej |
|
30% |
[ 3 ] |
Cheese~ |
|
40% |
[ 4 ] |
|
Total Votes : 10 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 12:12 pm
Okej, guilden behöver lite nya trådar och samtalsämnen. Jag har också tråkigt... så underhåll mig cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 1:25 pm
Äsch... Jag som trodde att guilden skulle bli lite mer aktiv... rolleyes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 9:56 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderHejsan : D Kan komma och bråka lite med dig. Men inte så mycket, för imorgon flyttar jag, och kommer nog inte ha internet på ett tag D:
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 10:11 am
Tebasile ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderHejsan : D Kan komma och bråka lite med dig. Men inte så mycket, för imorgon flyttar jag, och kommer nog inte ha internet på ett tag D:
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare... Inget internet? D: Nuuu, jag dör utan internet. Kommer du klara dej? >.>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 5:29 pm
fixfax Tebasile ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderHejsan : D Kan komma och bråka lite med dig. Men inte så mycket, för imorgon flyttar jag, och kommer nog inte ha internet på ett tag D:
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare... Inget internet? D: Nuuu, jag dör utan internet. Kommer du klara dej? >.> Internet = life No internet = none existing life = She will die T___T haha nej då man kan leva ett tag utan internet det är typ som att förlora en hand ungefär? :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 10:03 am
Svea Viking fixfax Tebasile ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderHejsan : D Kan komma och bråka lite med dig. Men inte så mycket, för imorgon flyttar jag, och kommer nog inte ha internet på ett tag D:
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare... Inget internet? D: Nuuu, jag dör utan internet. Kommer du klara dej? >.> Internet = life No internet = none existing life = She will die T___T haha nej då man kan leva ett tag utan internet det är typ som att förlora en hand ungefär? :3 Njae, kanske mer som halva hjärnan >.>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 19, 2010 9:49 pm
fixfax Svea Viking fixfax Tebasile ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderHejsan : D Kan komma och bråka lite med dig. Men inte så mycket, för imorgon flyttar jag, och kommer nog inte ha internet på ett tag D:
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare... Inget internet? D: Nuuu, jag dör utan internet. Kommer du klara dej? >.> Internet = life No internet = none existing life = She will die T___T haha nej då man kan leva ett tag utan internet det är typ som att förlora en hand ungefär? :3 Njae, kanske mer som halva hjärnan >.> en arm och ett ben? D:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 21, 2010 3:55 am
När jag sa halva hjärnan tänkte jag på den här bilden: Man klarar sig inte utan google längre Dx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 22, 2010 11:41 am
fixfax När jag sa halva hjärnan tänkte jag på den här bilden: Man klarar sig inte utan google längre Dx PFFT. EVER HEARD OF A LITTLE THING CALLED "A BOOK"? DEN ANVÄNDES INNAN INTERNET OCH HAR EN, SOM BÄST, GANSKA PRIMITIV SÖKMOTOR SOM KRÄVER FYSISKT ARBETE SOM BETALNINGSMEDEL FÖR INFORMATION. ÄR ÄVEN KÄND FÖR ATT HA DÅLIGA EFFEKTER OM ANVÄND PÅ FEL SÄTT OCH KAN GE SKADOR PÅ FINGRAR SAMT DÅLIG HÅLNING.
s**t IS FREAKING DANGEROUS.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|