Gold in Swedish is... |
Guld |
|
86% |
[ 102 ] |
Güld |
|
13% |
[ 16 ] |
|
Total Votes : 118 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 01, 2006 12:52 pm
Hi! Are you not from Sweden but are studying the language? Or just want to learn some cool phrases? Perhaps you are planning to travel to Sweden and wish to learn more of the country? Neat! Happy to have you here! 3nodding Just post in English if you wish, there's no requirement of writing only in Swedish here. I suggest you visit the subforum Dalaskolan (The Dala School), here you can find Swedish lessons as well as different tutorials. Helpful links: Swedish/English DictionarySweden at Wikipedia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 10:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 10:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 20, 2006 9:14 am
OMG! I do want to learn Swedish. I want to take this opportunity to thank you for accepting me here in your guild. It's really an honor to be part of your group. I will learn as much as I can.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 21, 2006 12:36 pm
[~]Ireth_Vardamir[~] OMG! I do want to learn Swedish. I want to take this opportunity to thank you for accepting me here in your guild. It's really an honor to be part of your group. I will learn as much as I can. biggrin I'm glad to have you here! If you need help with anything, feel free to ask! 3nodding Were you studying Swedish before you joined us?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 11:47 pm
ninja Jag bor inte i Sverige. 3nodding Och är verkligen inte säkert om min svenska, jag har inte studerat det för några år. Men jag vill prova förbättra den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 2:22 am
Lyopi ninja Jag bor inte i Sverige. 3nodding Och är verkligen inte säkert om min svenska, jag har inte studerat det för några år. Men jag vill prova förbättra den. Vill du ha någon som "rättar" dina fel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 2:22 am
Vad jag har läst det du skrivit så skriver du mycket bra svenska, Lyo! 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 3:25 am
Tacoly Vill du ha någon som "rättar" dina fel? Ja, det skulle vara bra, så jag ska veta vad jag gör (skriver) fel. ^^ Tackar Tenglina.^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 3:45 am
Lyopi ninja Jag bor inte i Sverige. 3nodding Och är verkligen inte säkert om min svenska, jag har inte studerat det för några år. Men jag vill prova förbättra den. du har ju bra svenska
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 8:15 am
dark_messiah_1994 Lyopi ninja Jag bor inte i Sverige. 3nodding Och är verkligen inte säkert om min svenska, jag har inte studerat det för några år. Men jag vill prova förbättra den. du har ju bra svenska just de . du stavar ju bättre än mig xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 9:08 am
Angelon dark_messiah_1994 Lyopi ninja Jag bor inte i Sverige. 3nodding Och är verkligen inte säkert om min svenska, jag har inte studerat det för några år. Men jag vill prova förbättra den. du har ju bra svenska just de . du stavar ju bättre än mig xd sant surprised xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 12:10 am
Hej. Tack. Ja. Nej.
That's basically all I know D':
I wish to learn more.
Thank you for accepting me into your guild! 4laugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 1:27 am
princess_nour Angelon dark_messiah_1994 Lyopi ninja Jag bor inte i Sverige. 3nodding Och är verkligen inte säkert om min svenska, jag har inte studerat det för några år. Men jag vill prova förbättra den. du har ju bra svenska just de . du stavar ju bättre än mig xd sant surprised xd Wow. Tackar alla. ^^ ( Sett den inte tidigare... ninja )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|