Welcome to Gaia! :: View User's Journal | Gaia Journals

 
 

View User's Journal

Report This Entry Subscribe to this Journal
WELCOME
fun lil thing
just this fun lil quizz i got from an email random questions =P

>1. Do you like blue cheese?
> 2. Have you ever smoked?
>3. Do you own a gun ?
>4. What flavor Kool Aid was your favorite?
>5.Do you get nervous before doctor appointments?
> 6. What do you think of hot dogs?
> 7. Favorite Christmas movie?
> 8. What do you prefer to drink in the morning?
> 9. Can you do push ups?
> 10. What's your favorite piece of jewelry?
> 11. Favorite hobby?
> 12. Do you have A.D.D.?
> 13. What's one trait you dislike about yourself?
> 14. Middle name?
> 15. Name 3 thoughts at this exact moment.
> 16. Name 3 drinks you regularly drink?
> 17. Current worry?
> 18. Current hate right now?
> 19. Favorite place to be?
> 20. How did you bring in the New Year?
> 21. Where would you like to go?
> 22. Name three people who will complete this?
> 23. Do you own slippers?
> 24. What color shirt are you wearing right now?
> 25. Do you like sleeping on satin sheets?
> 26. Can you whistle?
> 27. Favorite color?
> 28. Would you be a pirate?
> 29. DO YOU SING in the shower?
> 30. Favorite Girl's Name?
> 31. Favorite boy's name?
> 32. What's in your pocket right now?
> 33. Last thing that made you laugh?
> 34. Best bed sheets as a child?
> 35. Worst injury you've ever had?
> 36. Do you love where you live?
> 37. How many TVs do you have in your house?
> 38. Who is your loudest friend?
> 39. How many dogs do you have?
> 40. Does someone have a crush on you?
> 41. What is your favorite book?
> 42. What is your favorite candy?
> 43. Favorite Sports Team?
> 44. What song do you want played at your funeral?

xViet_Twilightx
Community Member
  • [04/13/09 12:00am]
  • [02/21/09 11:30pm]
  • [01/10/09 01:40am]
  • [12/19/08 04:05pm]
  • [12/18/08 10:31pm]
  • [11/25/08 01:04am]
  • [11/25/08 12:53am]
  • [11/04/08 03:24pm]
  • [10/31/08 08:52pm]
  • [10/19/08 02:24am]


  • User Comments: [3]
    >1. Do you like blue cheese? umm?
    > 2. Have you ever smoked? deffinately NOT! and never will! =D
    >3. Do you own a gun ? uhh, no.
    >4. What flavor Kool Aid was your favorite? fruit punch!
    >5.Do you get nervous before doctor appointments? not really.
    > 6. What do you think of hot dogs? uhh, there good.
    > 7. Favorite Christmas movie? hmm. thats a hard one..prolly Elf!! =D
    > 8. What do you prefer to drink in the morning? nothing. but if i did it would be waterrr or hot chocolate or cappachinos durnin winter ;D
    > 9. Can you do push ups? yes all thanks to tennis ;D lol
    > 10. What's your favorite piece of jewelry? umm? idc lol =D
    > 11. Favorite hobby? hanging out with friends/cuz! =D
    > 12. Do you have A.D.D.? i dont think so.
    > 13. What's one trait you dislike about yourself? sometimes quiet?
    > 14. Middle name? Hoai
    > 15. Name 3 thoughts at this exact moment. about this guy, how confusing and complicated my life is right now, and thanksgiving break!
    > 16. Name 3 drinks you regularly drink? water, iced teaa, fuzee
    > 17. Current worry? about my love lifee....
    > 18. Current hate right now? uhh nothing reallly! IM VERY HAPPY! =D
    > 19. Favorite place to be? at my cuz's house =)
    > 20. How did you bring in the New Year? uhh, party? haha
    > 21. Where would you like to go? europe
    > 22. Name three people who will complete this? i hope everyone does! biggrin
    > 23. Do you own slippers? uh, yes that fit no =P
    > 24. What color shirt are you wearing right now? pink!
    > 25. Do you like sleeping on satin sheets? i never did...
    > 26. Can you whistle? a little
    > 27. Favorite color? blue
    > 28. Would you be a pirate? maybe..if i get an eye patch! ;D lol
    > 29. DO YOU SING in the shower? not realllly.
    > 30. Favorite Girl's Name? idc all is good =D (mostly lol)
    > 31. Favorite boy's name? idk?
    > 32. What's in your pocket right now? nothing. :p
    > 33. Last thing that made you laugh? lol sarah sayin no problem after sayin thanks for help lmaoo!! =D (just like a min ago lol)
    > 34. Best bed sheets as a child? mickey mouse all the wayy! yess!
    > 35. Worst injury you've ever had? umm none?
    > 36. Do you love where you live? uh sure lol
    > 37. How many TVs do you have in your house? 6?
    > 38. Who is your loudest friend? pretty much all my friends are loud! (:
    > 39. How many dogs do you have? none =(
    > 40. Does someone have a crush on you? i hopee....
    > 41. What is your favorite book? Twilight Series =D
    > 42. What is your favorite candy? chocolate!
    > 43. Favorite Sports Team? lol uh dont have one at this moment =/ lol
    > 44. What song do you want played at your funeral? something that will show who i am as a person.

    comment xViet_Twilightx · Community Member · Tue Nov 25, 2008 @ 12:54am
    >1. Do you like blue cheese? Never o.e It has mold on it DD;
    > 2. Have you ever smoked? Nope and never ;DD
    >3. Do you own a gun ? LoLz yesh a "toy" gun xDD
    >4. What flavor Kool Aid was your favorite? I dunno
    >5.Do you get nervous before doctor appointments? Never xDD
    > 6. What do you think of hot dogs? Yummy in mah tummy xD
    > 7. Favorite Christmas movie? Um...elf?
    > 8. What do you prefer to drink in the morning? Hot cocoa ;O
    > 9. Can you do push ups? LoLz no too weak xD
    > 10. What's your favorite piece of jewelry? A necklace maybe ;P
    > 11. Favorite hobby? Basketball ;DD I think xDD
    > 12. Do you have A.D.D.? What's that o.e
    > 13. What's one trait you dislike about yourself? Stupidness xD
    > 14. Middle name? Dem mi
    > 15. Name 3 thoughts at this exact moment. Ice cream,school,tired xD
    > 16. Name 3 drinks you regularly drink? Milk, water, Hi-C xD
    > 17. Current worry? Failing on a test D;
    > 18. Current hate right now? Stupid clock DD;
    > 19. Favorite place to be? School & C. Vinh's house
    > 20. How did you bring in the New Year? By...having a celebration ;DD
    > 21. Where would you like to go? C. Vinh's house with all duh couzins ;D
    > 22. Name three people who will complete this? Everyone at least xD
    > 23. Do you own slippers? Yesh xD
    > 24. What color shirt are you wearing right now? Pink ;P
    > 25. Do you like sleeping on satin sheets? Wha?!?!
    > 26. Can you whistle? Yesh faintly
    > 27. Favorite color? Blue
    > 28. Would you be a pirate? Sure xDD Argh matey xD
    > 29. DO YOU SING in the shower? Sometimes xD
    > 30. Favorite Girl's Name? Lynda
    > 31. Favorite boy's name? I dunno xD
    > 32. What's in your pocket right now? Nothing
    > 33. Last thing that made you laugh? Cousinz xD
    > 34. Best bed sheets as a child? I dunno ;P
    > 35. Worst injury you've ever had? Fell onto a wall
    > 36. Do you love where you live? Yesh
    > 37. How many TVs do you have in your house? Like 5
    > 38. Who is your loudest friend? Julie ;DD
    > 39. How many dogs do you have? 0
    > 40. Does someone have a crush on you? maybe o.e
    > 41. What is your favorite book? I dunno a lot xD
    > 42. What is your favorite candy? Milky way ;O
    > 43. Favorite Sports Team? I dunno
    > 44. What song do you want played at your funeral? Jingle bellz ;DD
    [LoL fun quiz xDD ]


    comment xXiVi3t_Lov3Xx · Community Member · Tue Nov 25, 2008 @ 01:26am
    >1. Do you like blue cheese? um. ew. gross.
    > 2. Have you ever smoked? no its bad for you
    >3. Do you own a gun ? hah hah wht for?
    >4. What flavor Kool Aid was your favorite? um... dunno
    >5.Do you get nervous before doctor appointments? nope well one time whn i had to go get a shot
    > 6. What do you think of hot dogs? disgustin
    > 7. Favorite Christmas movie? dont have one
    > 8. What do you prefer to drink in the morning? water
    > 9. Can you do push ups? once in a while they painful tho i hate thm
    > 10. What's your favorite piece of jewelry? kouhei's necklace whee
    > 11. Favorite hobby? drawin or music i think
    > 12. Do you have A.D.D.? hah hah yesh xd
    > 13. What's one trait you dislike about yourself? body.... >> too fat
    > 14. Middle name? Ngoc Nhung
    > 15. Name 3 thoughts at this exact moment. kouhei, i love jenny, i'm cold
    > 16. Name 3 drinks you regularly drink? water, orange juice, and coconut
    > 17. Current worry? finals -__-
    > 18. Current hate right now? krystal... big blabber mouth
    > 19. Favorite place to be? in 'his' arms
    > 20. How did you bring in the New Year? party!! yyyehhh
    > 21. Where would you like to go? somewhere warm not here
    > 22. Name three people who will complete this? urm. jenny nancy & linda
    > 23. Do you own slippers? yesh i thiknk...
    > 24. What color shirt are you wearing right now? purple!! blaugh
    > 25. Do you like sleeping on satin sheets? um. wht? oh wait yesh!!
    > 26. Can you whistle? no i wish tho i tried soo many times doesn't work
    > 27. Favorite color? pink
    > 28. Would you be a pirate? no pirates are soo overrated xD
    > 29. DO YOU SING in the shower? hah hah yesh rofl
    > 30. Favorite Girl's Name? idk
    > 31. Favorite boy's name? idk
    > 32. What's in your pocket right now? i dont have pockets ._.
    > 33. Last thing that made you laugh? um. youtube vid i was watchin
    > 34. Best bed sheets as a child? i dunno y would i kno tht
    > 35. Worst injury you've ever had? door cut on pinkie toe
    > 36. Do you love where you live? heck no...
    > 37. How many TVs do you have in your house? alot... dont feel like countin
    > 38. Who is your loudest friend? lol. jess
    > 39. How many dogs do you have? none
    > 40. Does someone have a crush on you? yesh ^-^
    > 41. What is your favorite book? Twilight so far
    > 42. What is your favorite candy? um. anythin good i guess dont really have a fav.
    > 43. Favorite Sports Team? um. dunno? 0-o
    > 44. What song do you want played at your funeral? um. i'm not goin to die anytim soon so... & i didn't kno you play music at funerals


    comment BayBVi3t · Community Member · Sat Dec 06, 2008 @ 03:18am
    User Comments: [3]

     
     
    Manage Your Items
    Other Stuff
    Get GCash
    Offers
    Get Items
    More Items
    Where Everyone Hangs Out
    Other Community Areas
    Virtual Spaces
    Fun Stuff
    Gaia's Games
    Play with GCash
    Play with Platinum